Scatenate a Libertà è a Sicurezza cù a Leash Retractable Riflettente per i Cani Medii è Grandi

Pigliate u vostru amicu furry in avventure gioie cù l'ultima cumminazione di libertà è cuntrollu: uLeash retractable riflettenteper i cani di taglia media è grande!Questa correa innovativa vanta caratteristiche pensate per rinfurzà a vostra sperienza di caminata è u cunfortu di u vostru cane.

Operazione liscia, senza grovigli:

Dì addiu à i nodi frustranti è i strappi !A corda larga è piatta si ritrae è si estende in modu lisu, prevenendu i grovigli frustranti chì ponu rallentà a vostra caminata.

Stu disignu aumenta ancu l'area di forza, facendu a leash incredibbilmente durabile è capace di sustene ancu i più forti tirati da u vostru cucciolo energicu.

Libertà à 360 ° per u vostru cane:

Prufittate di a pace di a mente sapendu chì u vostru cane pò spiegà in modu sicuru cù u mecanismu di rotazione di 360 ° senza grovigli.Questa funzione innovativa permette à u vostru cane di spustà liberamente senza u risicu di l'intricatu di a guinzaglia, assicurendu una caminata più piacevule per voi dui.

Cunfortu in e vostre mani:

L'impugnatura ergonomica è l'impugnatura anti-slip furnisce una presa cunfortu, ancu durante e longa camminata.Questu reduce a tensione nantu à a manu, chì vi permette di gode di u caminu senza discomfort.

Visibilità aumentata per a sicurità:

I materiali riflettenti intrecciati in u leash mantenenu voi è u vostru cane più visibili in cundizioni di poca luce.Questa funzione di sicurezza aghjunta furnisce a pace di a mente durante a caminata di sera, assicurendu chì tutti dui sò facilmente visti da i motoristi è altri pedoni.

Più chè un guinzaglio:

Stu leash retractable ùn hè micca solu un strumentu;hè una estensione di u vostru ligame cù u vostru cane.Permette di cuncessi a libertà mantenendu u cuntrollu, favurendu una sperienza di caminata più piacevule è arricchita per voi tramindui.

Punti di vendita supplementari:

Cunsiderate a menzione di a lunghezza di a correa è u limitu di pesu per assicurà chì hè adattatu per a taglia di u vostru cane.

Evidenziate tutte e funzioni supplementari cum'è un mecanismu di serratura à un buttone o dispenser di sacchetti di rifiuti.

Includite visuale d'alta qualità chì mostranu u disignu è a funziunalità di a correa.

Cù u so design innovativu è focu annantu à u cunfortu è a sicurità, a Guinzaglia Retractable Reflective per i Cani Medii è Grandi prumetti di esse u novu equipamentu preferitu di u vostru cumpagnu di caminata.Pigliate a guinzaglia per un spinu è sbloccate un mondu di avventure alegre cù u vostru megliu amicu pelu!

Per più infurmazione, per piacècuntatta ci:

E-mail:sales08@kudi.com.cn / sales01@kudi.com.cn

 

Leash Riflettente Retractable Medium Large Dog


Tempu di Postu: Feb-29-2024