Perchè certi cani sò più iperti cà l'altri?

qq1

Avemu vistu i cani in tuttu u circondu è alcuni di elli parenu avè energia illimitata, mentre chì altri sò più rilassati.Parechji parenti di l'animali sò prestu à chjamà u so cane d'alta energia "iperattivu", Perchè certi cani sò più iperti ca l'altri?

E caratteristiche di a razza

Pastori Tedeschi, Border Collies, Golden Retrievers, Siberian Huskies, Terriers - chì anu in cumunu sti razzi di cani ?Sò stati allevati per un travagliu difficiule.Tendenu à esse feisty è iper.

I primi anni di cucciolo

I cani più ghjovani naturalmente anu più energia è i più vechji ponu mellow cù l'età, ma certi cani fermanu energici per a so vita sana, dipende di a so salute.Duranti questi anni di furmazione, a socializazione, a furmazione propria è u rinfurzamentu pusitivu sò chjave per u benessiri generale di un cane d'alta energia in i so anni dopu.

PcordaDiet

L'alimenti boni sò tipicamente carricati di ingredienti chì u vostru cane ùn hà micca bisognu, cum'è fillers, subproducts, coloranti è zuccheru.L'alimentazione di i vostri cani cù una dieta di bassa qualità pò avè un impattu in u so cumpurtamentu, cum'è manghjendu cibo spazzatura pò cambià u nostru umore.I studii anu correlazioni trà l'iperattività è certi ingredienti di l'alimentu di cane, cusì hè sensu per alimentà u vostru cane alimentu di alta qualità cù puri.

I cani energici anu bisognu di l'eserciziu canalizzatu è unu à una volta cun voi cum'è u so amicu preferitu. Pudete ghjucà i ghjoculi cun elli. Purtate ancu a correa di cane, un viaghju à u parcu di i cani li farà correre, socializing, è sguassati in no. tempu.


Tempu di Postu: Nov-02-2020