Camminà i vostri cani in l'invernu

camminendu u vostru cane in l'invernu

I camini di u cane d'invernu ùn sò micca sempre piacevuli, soprattuttu quandu u clima pigghia una volta per u peghju. È ùn importa micca u friddu chì senti, u vostru cane hà sempre bisognu di eserciziu durante l'invernu. cammina.Allora, chì duvemu fà quandu camminamu i nostri cani in l'invernu, quì sò qualchi cunsiglii.

Mantene u corpu di u vostru cane caldu

Ancu s'è certi razzi di cani (cum'è Alaskan Malamutes, Huskies, è Pastori Tedeschi) sò perfettamente adattati per avventurassi in a natura fridda, i cani chjuchi è i cani di capelli corti seranu più sicuri è più còmode cù una giacca o un maglione per pruteggiri da l'elementi. .

Ricurdativi chì i cuccioli è i cani anziani sò assai più sensittivi à u clima fretu perchè u so corpu ùn pò micca regulà a temperatura di u so corpu bè.

Aduprate sempre un leash

Una cosa più deve tene in mente hè mai tentativu di marchjà ellu in u clima invernale senza una correa. U ghjacciu è a neve nantu à a terra ponu fà difficultà per quandu u vostru cane hà persu, hè difficiule per ellu truvà u so modu di ritornu in casa per via di u ghjacciu è a neve. È a visibilità limitata pò fà difficultà per l'altri di vede. Duvete aduprà una correa di cane retractable per cuntrullà u vostru ghjacaru è dà più spaziu. Se u vostru cane hà una tendenza à tirà, duverebbe cunsiderà aduprà un arnese senza pull, soprattuttu in u ghjacciu è a neve quandu a terra diventa slippery.

Sapete quandu hè troppu friddu

Quandu i vostri cani ùn anu micca interessatu à esse fora in u fretu o in a neve, ponu dà signali più sottili chì sò incòmodi. Sì i vostri cani parenu tremuli o tremanti, dà alcuna indicazione chì hà paura o titubanti, o prova di tirà torna in casa, ùn l'obligà micca à piglià a caminata. Per piacè portatelu in casa per riscaldallu è pruvate à esercitallu in casa!


Tempu di Postu: Dec-08-2020