Qualcosa chì duvete sapè nantu à e zampe di u vostru cane

Ci sò ghiandole sudoripare in e zampe di u vostru cane.

I cani pruducianu sudore nantu à parti di u so corpu chì ùn sò micca cuparti di fur, cum'è u nasu è i pads di i so pedi. A capa interna di a pelle nantu à a zampa di un cane cuntene glànduli sudori - rinfriscà u hot dog.È cum'è l'omu, quandu un cane hè nervoso o stressatu, i so pad pads ponu esse umidi.

Paw Padssò rosa quandu sò cuccioli

E zampe di i cani sò generalmente rosa quand'elli sò nati, Quandu crescenu, a pelle esterna di i pads di e so zampe diventa più dura, e zampe cambianu in neru.Di solitu, e zampe di i cani sò una mistura di macchie rosa è nere quandu anu circa 6 mesi d'età.Questu significa chì i so cuscinetti sò diventati più duru, cusì ponu più comodamente marchjà è corre in ogni locu.

TrimmingE so unghie

Se l'unghie di un cane sò clicchendu quandu cammina o si sbatte facilmente, hà bisognu di esse tagliate.I unghie duveranu à pocu pressu a terra, pudete cumprà un clipper per u vostru cane.A maiò parte di i veterinari offrenu stu serviziu se u pruprietariu ùn sapi micca cumu fà ellu stessu.I capelli trà i cuscinetti di e zampe facenu matting se ùn sò micca tagliati regularmente.Pudete pettine i capelli è tagliate cusì chì sò ancu cù i pads.Verificate l'assenza di ciottoli o altri detriti durante u trimming.

Lickingo masticàinge so zampe

Se u vostru cane si lecca e so zampe, pò esse soffrenu di l'avè o un prublema di cumportamentu cum'è l'ansietà.cusì ella lecca u so pad per facilità u so umore.Per allistà l'avè, pruvate à piglià u vostru cane per più passeggiate, corse, o ghjoculi cun voi è cù altri cani per aduprà più energia mentale è fisica.Dà i so ghjoculi di corda di masticazione sicura per alluntanassi da e so zampe.

Cuscinetti incrinati o secchi

Se a pelle di u vostru cane si secca, un prublema cumuni in u clima più fretu quandu u riscaldamentu cintrali abbassa l'umidità in a casa, i so pads ponu esse crackati è crusty. Apply una fina capa di balsamo protettivu à i pads hè assai necessariu.Ci sò parechje marche sicure è cummerciale dispunibili.


Tempu di Postu: Nov-02-2020