Quante volte duvete lavà u vostru cane

Quante volte duvete lavà u vostru cane

4-01

Sè vo site un genitore di l'animali per ogni tempu, avete indubbiamente scontru animali chì amanu piglià bagni, quelli chì u disprezzanu è facenu tuttu per evità di bagnà.

L'animali di l'animali chì si trovanu in vasche di bagnu mentre facenu u limbu cù e quattru zampe, u tempu di bagnu pò esse una sperienza unica.

Certi parenti bagnanu a so petite una volta à u mese, è certi facenu questu ogni ghjornu, In fatti, nè l'approcciu hè assai bonu. Ùn hè micca cusì terribili, sè vo vulete bagnà u vostru animali una volta à settimana. Quantu tempu bagna u vostru cane, assai depende di u tipu di pelle di l'animali è l'ambienti di crescita. Se a so pelle hè nantu à l'estremità ben lubricata è grassa di u spettru, pudete bagnà u vostru cane una volta à settimana. Se a pelle di l'animali hè più in u latu seccu, u bagnu settimanale puderia purtà à a pelle più secca è più squame per trattà.

Avà chì l'estiu hè quì, u bagnu una volta à settimana pò migrà da l'internu à l'esterno quandu u clima hè bellu. Micca solu furnisce un cambiamentu di scenariu, ma u mess pò esse assai menu se trattatu bè. A chjave hè di avè tuttu preparatu, mette in scena è l'animali mette nantu à una correa per cuntrullà induve viaghjanu quandu anu finitu cù u so bagnu.

Divertisce u tempu di bagnu hè imperativu. Purtate i ghjoculi, i tratti è altre tentazioni chì distractanu u vostru animali da a realizazione chì si trovanu è esse spruzzati cù l'acqua. Pudete aduprà u spruzzatore di bagnu di cane è a spazzola di massaggio.

4-02

L'animali di l'animali piacenu esse secchi. Imbulighjate un cane in una tovagliola pò esse una sperienza assai divertente cum'è si movenu à traversu l'imballaggio mentre diventanu più secchi. Un secadoru à u calore bassu è una putenza dolce hè adattatu per asciucà l'animali più rapidamente. Se u vostru ghjacaru teme u sonu di un secadoru di capelli, dite parolle incuraghjite cum'è "Bon picciottu" à u vostru cane è dà un trattatu.


Tempu di pubblicazione: 05-09-2020