Posti di dorme di cane

Ogni pruprietariu di l'animali vole sapè più nantu à i so cani, nantu à a pusizione di dorme preferita di u so cane.E pusizioni in cui i cani dormenu, è a quantità di tempu chì passanu a siesta pò revelà assai di cumu si sentenu.

Eccu alcuni pusizioni cumuni di dorme è ciò chì puderanu significà.

À Latu

1

Sì spessu vede u vostru cane dorme in questa pusizione di dorme.Questu significa chì si sentenu assai còmode è sicuru in u so ambiente.Quelli cani sò generalmente cuntenti, spensierati è assai fideli.Questa pusizioni lascia ancu i so membri liberi di muvimenti durante u sonnu, cusì pudete vede più scontri è calci di gamba da un cane chjinatu nantu à u so latu.

Curled Up

3

Questa pusizioni di dorme hè in generale a più cumuna. In u vaghjimu è l'invernu, quandu u clima hè frescu, i cani dormenu da questu modu, per aiutà à cunservà u calore.

Stendu nantu à a pancia

2

I cani chì dormenu in questa pusizioni, cù e so braccia è i so gammi allungati è u ventre, sò spessu un signu di bonu caratteru. Sò sempre pieni d'energia, faciuli d'incuragisce è felici. Sta pusizione di dorme hè più cumuna in i cuccioli.Hè a pusizione di scelta per i cuccioli chì si dormenu durante u ghjocu è volenu solu chjappà induve stanu.

Nantu à u Back, Zampe in L'aria

4

Dormir cù una pancia esposta aiuta un cane à rinfriscà cum'è curling in una bola pò cunservà u calore.L'esposizione di questi spazii hè un modu grandile per batte u calore perchè a pelle hè più fina intornu à u ventre è e zampe tenenu i glànduli sudoripare.

Hè ancu una pusizioni chì indica chì un cane hè assai cunfortu, lascendu i so spazii più sensittivi vulnerabile è hè difficiule di mette in piedi rapidamente. Un cucciolo chì probabilmente ùn hà micca cura in u mondu sarà in questa pusizioni.Sta pusizione di dorme hè cumuna in i mesi di l'estiu.

Per quelli cani chì preferiscenu dorme cù i so patroni, hè sempre più sicuru di pulisce, pettine, bagnà è vaccinate.


Tempu di Postu: Nov-02-2020