Cundizioni cumuni di a pelle in i cani

Cundizioni cumuni di a pelle in i cani

I prublemi di a pelle ponu causà assai inconfortable è disgraziatu per a vostra mascota.Quandu una malatia di a pelle ùn hè micca trattata per un tempu, a cundizione pò esse diventata più cumplicata.

Eccu uni pochi di cundizzioni cumuni di a pelle in i cani:

1.Allergii alimentari

Quandu u vostru ghjacaru manghja l'alimentu chì cuntene un ingredientu particulari chì face chì u corpu si difenda contru à l'ingredientu offensiu.Questu hè l'allergii alimentari.L'allergeni alimentari sò a causa di circa 10% di tutti i sintomi allergii in i cani.U fattu hè chì l'allergii alimentarii sò veduti cù una frequenza crescente in i cani in questi ghjorni, l'animali anu da passà per un prucessu di eliminazione per 8-12 settimane per escludiri ogni causa di l'allergii alimentarii.U vostru veterinari vi cunsigliarà passu à passu nantu à stu tipu di trattamentu.

 

Zecche è pulci

E zecche è pulci affettanu a pelle di u cane muzzichendu è sughjendu u so sangue.A saliva di Flea entra in u corpu è pò causà una risposta allergique chì irrita a pelle di a vostra mascota.In cundizioni estremi, a pelliccia di i cani pò cascà in pezzi.Ci hè parechje opzioni di vendita disponibile, per i pulci, pudete spazzole u vostru cane cù un pettine di pulci, per i ticks, avete bisognu di usà pinzette per tirà a tick straight out.

02

Dermatite ambientale

A dermatite ambientale affronta i prublemi di a pelle causati da l'interazzione di u vostru cane cù l'ambiente.I prublemi ponu esse da un cambiamentu di l'ambienti chì u vostru cane interagisce cù l'erba, i pianti, a terra, i bug, ecc.Allora ci hè u prublema di l'acqua, chì pò purtà à un prublema più seriu di a pelle.

U trattamentu di a dermatite ambientale pò esse difficiule è in i casi più severi implica shampoo, pasticchi è injections.

Se u vostru cane sviluppa prublemi di a pelle, ùn ci hè bisognu di preoccupari.Sò abbastanza cumuni è assai trattabili cù a cura curretta.


Tempu di pubblicazione: 22 settembre 2020