Lingua di u corpu di u gattu

U vostru gattu prova à dì qualcosa?Aiutate à capisce megliu i bisogni di u vostru ghjattu cunnuscendu a lingua di u corpu di u gattu.

图片2

Se u vostru ghjattu si roteghja è espone u so ventre, allora hè un signu di salutu è fiducia.

图片3

In i casi estremi di timore o aggressione, un gattu farà u cumpurtamentu - stende nantu à i so pedi è arcu u so spinu, per fà si vede u più grande pussibule.I so capelli ponu stà nantu à u collu, u spinu o a cuda.

图片4

Hè ancu unu di i cumpurtamenti di i gatti più cumuni vistu da i pruprietarii di i gatti. Si curanu in ogni momentu, è ancu a famiglia.

图片5

À un altu livellu di paura è di stress, i misgi anu ancu ringhi, sibilà è sputanu.Sì quelli avvirtimenti chjaru ùn sò micca osservati, u ghjattu pò colpi o muzzicà.

图片6

Sfrecciate nantu à e persone o l'anguli di i mobili - in particulare quandu avete appena ghjuntu in casa - hè a manera di u vostru gattu di marcatura di l'odore.Mentre hè un salutu di sorta, u vostru ghjattu u face perchè vi sentite un odore stranu per elli è volenu fà vi più familiarizatu.

图片7

Un gattu chì s'avvicina à voi cù a so coda chì punta à a cima vi saluta, spessu vistu quand'elli venenu in casa o quandu volenu a vostra attenzione.Assicuratevi di ricunnosce u so salutu è dà li un pocu di fuss.


Tempu di Postu: Dec-08-2020